به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، محمود احمدي‌نژاد لحظاتي قبل در جمع مردم استان مازندران با اشاره به اينكه مردمي كه در طول تاريخ همواره مومن، وفادار، پايبند به فرهنگ و آرما‌ن‌هاي بلند الهي هستند، اظهار داشت: مردم ايران از شجاعت، امانت، ايثارگري، استقلال، عزت، شرف و ناموس ملت ايران دفاع خواهند كرد.
وي با تاكيد بر اينكه ولايت‌مداري مردم مازندران همواره با ايمان ناب، عدالت‌خواهي، شجاعت و ايستادگي همراه بوده است، بيان داشت: ولايت‌مداري ملت ايران سبب شد كه در مقابل همه مستكبران و زورگويان قاطع باشيم.
رئيس جمهور اضافه كرد: مردم مازندران همواره مفيد به حال ايران و اسلامي ناب محمدي بوده‌اند.
احمدي‌نژاد از مازندران به عنوان ديار تلاشگران، عالمان، فقيهان، عارفان و مجاهدان نستوه ياد كرد.
وي با بيان اينكه به خاطر تاخير در برگزاري اين مراسم از همه مردم مازندران عذرخواهي مي‌كنم، گفت: خداوند را سپاسگزارم كه خادم اين ملت هستم.
رئيس جمهور با برشمردن برخي مسائل مربوط به امور داخلي و بين‌المللي اظهار داشت: در اين مدت در حد توان و امكانات كشور را اداره كرديم و براي خدمت‌رساني حاضرم به تمام شهرهاي مازندران سفر كنم.
رئيس جمهور كشورمان اظهار داشت: مازندران در سرزمين دل من جاي دارد.
وي از انقلاب اسلامي به عنوان بزرگ‌ترين حركت و حادثه در تاريخ ملت ياد كرد و افزود: اين انقلاب بزرگ‌ترين واقعه بعد از پذيرش اسلام بوده است.
احمدي‌نژاد ادامه داد: اين انقلاب ادامه راه اسلام، سيد‌الشهدا و سكوي پرتاب ملت ايران به قله حكومت جهاني عدل و عدالت حضرت جهاني است.
وي با تاكيد بر اينكه اين انقلاب به راحتي به دست نيامده است، اظهار داشت: بيش از همه تاريخ اسلام، ملت ما براي اين انقلاب فداكاري و ايثار كرده است.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه ملت ايران در طول چهار سال گذشته به دستاورد‌هاي عظيم و بي‌نظيري در عرصه ملي و بين‌المللي رسيده است، اضافه كرد: اين مسئله افتخار ايران و همه آزادگان و عدالت‌خواهان جهان است.
رئيس جمهور افزود: امروز ايران با 30 سال قبل قابل مقايسه نيست اما ظرفيت‌هاي ملت ايران بسيار بيشتر از آن چيزي است كه تاكنون كشف شده است.
احمدي‌نژاد يادآور شد: ملت ايران صدها سال پرچم‌دار فرهنگ، تمدن، سياست و علم جهان بوده است و از دل اين ملت دانشمندان، عارفان، سياستمداران و مجاهدان به پا خواسته‌اند و بشريت را با نور انديشه‌هاي خود هدايت كرده‌اند.
رئيس جمهور بيان داشت: انقلاب آمده است تا به سرعت خود را بسازد و به جايگاه شايسته در جهان برساند، همه از حقوق مساوي برخوردار شود، عدالت برپا‌ و امكانات ملت نيز عادلانه توزيع شود.
وي با اشاره به اينكه همه در برابر قانون يكسان هستند، تصريح كرد: اين حكومت و اين مملكت ممكن است با بي‌ايماني و با كفر برپا بماند اما با بي‌عدالتي و ظلم همه داشته‌هاي يك ملت بر باد خواهد رفت.
وي افزود: انقلاب آمد تا پاكي، عدالت و خداپرستي را حاكم كند.
احمدي‌نژاد يادآور شد: به فضل الهي ملت ايران يك ملت موحد، پاك و عدالت‌خواه است.
رئيس جمهور با ابراز تاسف از كساني كه با استفاده از فرصت‌ها خود را تافته جدابافته از ملت مي‌شناسند، گفت: آنها براي خود حقوق، امتياز و جايگاه برتري را باور دارند.
اين افراد خودشان را مالك مملكت، ملت و انقلاب مي‌دانند، در حالي كه اين انقلاب متعلق به توده‌هاي مردم است.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: اين مردم بوده‌اند كه فداكاري كردند و در تبعيت از امام(ره)، ولايت و رهبري سختي‌هايي را تحمل كردند تا استقلال حفظ شود.
وي با اشاره به اينكه امام بزرگوارمان فرمودند؛ همه ما مرهون ملت هستيم و مردم ما ولي‌نعمت‌هاي ما هستند، يادآور شد: شما ديديد مدت سه ماه است در يك برنامه پيچيده و جنگ حساب شده عليه ملت به فرهنگ و خادم ملت بدترين تهمت‌ها را زدند و توهين‌ها كردند.
احمدي‌نژاد گفت: ملت ايران دروغگويان را به تاريخ روانه مي‌كند.
وي تلاش دولت نهم و اعضاي هيئت دولت را براي خدمتگزاري ستود و اظهار داشت: اين كارها براي اين است كه در كشور مشكل وجود دارد و اين مشكلات بايد برطرف شود.
احمدي‌نژاد اظهار داشت: مسئله اين نيست كه در يك گوشه‌اي از كشور نقصي يا مشكلي وجود ندارد، مسئله اين است كه مي‌خواهند با جنگ رواني صفوف يكپارچه ملت را بشكنند اما دوباره اشتباه كردند.
وي بيان داشت: مسئله روشن است، عده‌اي ذليل كه خود را بالاتر از ملت مي‌پندارند، مي‌خواهند بيشتر از منافع عمومي براي خود سهمي قائل شوند.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: ما به پيروي از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به مردم اعلام مي‌كنيم كه اگر به ما خدمتگزار و خادم بگوييد، بهتر از اين است كه به ما مسئول بگوييد.
وي سياست‌هاي خارجي دولت نهم را قابل ستايش خواند و افزود: اين دولت در سياست خارجي موفق بوده است.
رئيس جمهور اضافه كرد: مسئله اين است كه عده‌اي قليل باور كرده‌اند كه اگر يك بار ديگر اين خادمان با راي ملت ادامه خدمتگزاري داشته باشند، بساط چپاولگري از كشور برچيده خواهد شد.
وي وظايف دولت اسلامي را برپايي عدالت دانست و اظهار داشت: افرادي بودند كه در صدر اسلام مجاهدت كردند و در كنار پيامبر (ص) جانفشاني كرده‌اند تا عدالت در جامعه گسترش يابد.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد كاره‌اي نيست، يادآور شد: رئيس جمهور كشورتان افتخار مي‌كند كه خاك پاي ملت ايران باشد.
وي افزود: اين افراد فكر كرده‌اند با يك افترا‌ و سياه‌نمايي مي‌توانند ملت و خادمان ملت را به زانو درآورند و اين در حالي است كه اين افراد اشتباه كرده‌اند.
رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه خودمان را براي نيزه‌هاي تهمت و بي‌ادبي آماده كرده‌ايم، تصريح كرد: به اين افراد بايد اعلام كرد كه محال است احمدي‌نژاد قدم و قلمي به نفع زياده‌خواهان بردارد.
وي اضافه كرد: مي‌گويند كشور در خطر است، كشور همين مردم هستند كه ميهن را حفظ كرده‌اند، كشور در خطر نيست بلكه منافع يك عده پرخور و زورگو در خطر افتاده است.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: به من مي‌گويند چرا از بعضي‌ها اسم برديد كه نظام به خطر افتاد و من پاسخ داده‌ام كه آيا وقتي كه حقوق ملت پايمال مي‌‌شود، وقتي بي‌عدالتي مي‌شود و وقتي براي خود و خانواده خود حقوق بي‌پايان و نامحدود قايل مي‌شوند، اين نظام به خطر نمي‌افتد.
رئيس جمهور كشورمان سفرهاي استاني اعضاي هيئت دولت را يكي از پرخاطره‌ترين دوران‌هاي خدمتگزاري ناميد و اظهار داشت: در دو سال گذشته وقتي به جنوب كرمان سفر كرديم، مشاهده شده كه 60 هزار خانواده در كپر زندگي مي‌كنند و آيا اين وضعيت حيثيت نظام را به خطر نخواهد انداخت.
رئيس جمهور كشورمان بيان داشت: حيثيت نظام در اجراي عدالت، احترام به مردم و برگرفتن حقوق ملت حفظ خواهد شد.
احمدي‌نژاد اضافه كرد: ما پيرو آن شهيد عزيزي هستيم كه همه وجودش در اين نهاد رياست جمهوري سوخت، اما به پاي اين ملت و حقوق ملت ايستاد.
رئيس جمهور با اشاره به اينكه برخي‌ها گفته‌اند دوره احمدي‌نژاد تمام شده است و بايد اسباب‌كشي كند، اضافه كرد: مي‌خواهم بگويم احمدي‌نژاد باشد يا نباشد و قطعه قطعه هم شود، آن كساني كه بايد از اين كشور اسباب‌كشي كنند، باندهاي قدرت و ثروت هستند.
وي درباره سياست خارجي دولت نهم افزود: در حدود چهار يا پنج سال گذشته حداكثر همكاري با دولت بوش انجام شد و بعد از آن همكاري، بوش زبانش را دراز كرد و گفت: ملت ايران محور شرارت است و اين افراد بدانند كه اگر ايستادگي و پافشاري ملت پشت سر رهبري عزيز نبود، امروز روساي آمريكا نه تنها جرئت تهديد ايران را ندارد، بلكه مي‌گويند براي ادامه كار و حل مشكل منطقه تنها راه همكاري ملت عزيز ايران است.
وي ملت ايران را اهل منطق و گفتگو دانست و تصريح كرد: ملت ايران از فضاي عادلانه و احترام استقبال مي‌كند اما دنيا بداند اگر ملت ايران اين خادم كوچك احمدي‌نژاد را انتخاب كند، وي در عرصه‌هاي جهاني با اقتدار ملت جلو خواهد رفت و سر سوزني از حقوق ملت عقب‌نشيني نخواهد كرد.
وي سياست ملت ايران را سياست منطق، عدالت، صلح و برابري دانست.
رئيس جمهور‌ اضافه كرد: دنيا بداند كساني كه شكم خود را صابون زده بودند براي بعد از انتخابات و دولت‌هايي كه رسانه‌هايشان تا 80 درصد در اين انتخابات عليه ملت به كار گرفتند، با حمايت شما كاري خواهيم كرد كه شرمنده، عذرخواه و در مقابل ملت ايران ذليل شوند.
رئيس جمهور كشورمان پس از پايان سفري نيمروزي به مركز استان مازندران قصد دارد ساري را ترك كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا